Äta, sova, dansa, dansa, dansa, ....

Tjaba .. 
Sitter på stockholm salsa dance , ska göra lite jobb och sen har jag Zumba pass på globala gymnasiet ..
Har inte bloggat på jätte länge men min lilla datorn är så seg att jag inte orkar skriva någonting .. Passar på nu att jag sitter på kontoret.. 
Allt bra här nere i Stockholm , sakna familjen och så men det går så med dansen så jag kan nog säga att jag trivs jättebra .
Med salsan går det framåt, dansar för fullt LA style och Colombiansk style , två olika stilar men riktigt kul när man socialdansar och träffar massa nya människor ..
Bachatan är också med i mina träningar, är inte med i bachata team den här gången men ska vara på ladies styling team istället!! Vi börja träna nu på söndag och är så taggad..
Det är så mycket som händer just nu, med dans att utvecklas mer å mer är rikigt kul ..
Självklart har jag fortfarande kvar mina Zumba pass ..
Måndagar Sandsborg kl 16,45 Börja v6
Onsdagar : Globala gymnasiet kl 16,00 Zinkensdamm 
Onsdagar : 20.00 Älvsjo AQUA ZUMBA 
Torsdagar kl 19,00 Hägerstensås
Vill nu Zumba med mig kontakta mig så fixar vi det ..
[email protected] 
Ska försöka blogga lite oftare .,
Ha en bra dag ! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0