Start zumbakurs imorn kl 16,00

Gokväll alla söta läsare ska bara skriva ett kort inlägg, kan börja berätta va jag gjorde i helgen, på fredag hade jag pass på helex och sen åkte jag iväg med Åsa för att boka salsakryssningen och  så nu har vi bokat det ska bli sååå skjukt roligt!!! sen var jag med min baby på basket för första gången och det gick bra LULEÅ vann så det var nice .. Lördag var jag på salsafest drack inte och dansade hela kvällen och hela natten till kl 03,00  sov hela morgon på söndag och sen gick jag på en cubanks salsa träning , blev bjuden att träna med dem så jag provade och gick assbra ska försätta lära mig  det bra att kunna olika stilar av salsa ..
Har haft pass idag måndag på helex och lika awesome som alltid, nu är jag jätte trött men tänkte påminna er om passet imorn, den nya kursen börjar imorn kl 16,00 så ni är så välkmna att droppa in ..
har ni frågor det e ju bara att skriva eller ringa till [email protected] eller 0738251476.. gonatt
Zumba hugs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0