Awesome Fredag!

Hej alla fina!
Kan börja berätta veckan träning, Måndag körde jag Zumba och gymma ett tag, på tisdag var jag på indoor walking ohh det var sååå länge sen jag var på dö att jag höll nästan på dö, haha gud måste verkligen träna mer på konditionen även om jag kör 15 låtar i ett zumbapass så behöver man mer kondition.. Tycker om Indoor walking så jag ska försätta vara på det, det är ju så bra träning jag vet att det är inte lika kul som zumba men det är verkligen jätte jättebra träning.. efter det var jag på power core, man jobbar  mest rygg och magen passet är bara i 30 minuter men man jobbar mycket med ryggen och magen.. väldigt bra! Onsdag hade jag mitt aqua zumbapass och även om jag står utanför bassängen så blir det varmt där inne, den här gången tog jag i lite mer och det känndes att jag bränne mer kalorier, efter passet sprang jag 20 min och körde situps.. Igår torsdag var jag lat, mådde inte så bra så jag stannade hemma och log typ i sängen hela dan jag vet inte men det allt känndes jobbigt.. Idag fredag har jag redan tränat, körde från zumba dvd:n och körde sculpt & tone, alltså zumba med sticks zumba toning, det var såå härligt nu är jag helt svettig ska gå och duscha och göra lite papperarbete, zumbapass idag kl 16:30 ska bli sååå bra,, Ikv blir det att ta det lungt .. hörs sen puss

Kommentarer
Postat av: yolanda

hade du zumba i dag ?

2012-03-09 @ 17:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0