att ha egen stil..

Hej kära läsare, sorry igen för dålig uppdatering..
Har haft  mycket med skolan och med allt annat, det känns som att tiden inte räcker till allt..
Hade Zumba pass idag på Helex och det var lika kul som  alltid! älskar måndagar! Alla är så glad och tagga för zumba efter helg så att stämming blir ass bra!..
Får alltid höra " du är grym, älskar dina pass" gud när man hör detta då vet man att det är därför man kör och man lägger  så mycket tid på att hitta på varje koreografi eller lära sig det..
Förresten visste ni att vi som är Zin medlem för samma musik hem? alltså vi zumba instruktörer som har gått utbidning för musik varje månad , man får en skiva och en dvd.. Det som är så kul är att alla instruktörer har olika stilar så även om man köra samma koreografi så blir det inte alls samma.. Jag brukar ta ganska mycket från Zumba dvd:n det finns så många bra låtar som jag har växt upp med , men jag brukar byta steg och göra mina enga koreografier också till exempel denna är från Zumba dvd..

och den här har jag hitta på själv.

.
Jag tycker att det är kul och få inspiration av youtube och andra instruktörer men tycker inte om att kopiera en koreografi och köra exakt samma som andra ..
Jag har så mycket kvar att lära mig även om jag har ritmen i bloden så är det inte så lätt att vara en jättebra instruktör som håller koll på allt och alla.. Men jag är glad att jag är ZUMBA instruktör det gör mig att må bra helt enkelt..
Det  blev en kort inlägg.. nu ska jag sova för imorn blir det skolan åhh så skönt med sovmorgon..
Det blir skolan och därefter gymmet, har inga pass imorn men ska gymma ben, rygg och magen +  Cardio..
Gonatt Zumba hugs

Kommentarer
Postat av: yolanda

jag fick för ett par dar sen alla 7 dvd av zumba sivorna från ginza

2012-03-06 @ 16:30:28
Postat av: Åsa

jag älskar din stil och att du blandar från zumba dvd och din bakgrund.. love it :)

2012-03-07 @ 10:36:47
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0