Hååård Träning

Hallu ^^
Ligger i sängen och kan inte ens röra på mig, efter en hel månad  med mycket mat och fest , bestämde jag mig för att börja med träningen igen och självklaart att inte tappa konditionen som jag hade fått av Zumban..
Så nu står det på schemat  HÅRD TRÄNING, körde Zumba i måndags, gym tisdag, onsdag aqua och lite gym idag torsdag var jag på Body step, skitkul pass, hade varit typ 2 gånger för länge sen men idag var det verkligen tuff och svetigg.. efter det körde jag sh'bam, det nya träningsform typ som Zumba fast med 80-90 tals musik och så. Jag tyckte det var kul, det känndes faktisk som att man var på en nattklubb.. Med Zumba händer det samma fast med latinsk musik alltså när jag kör Zumba tänker jag att jag är och festar alltså i mitt hemland, så jag kan tänka mig att alla svenskar får samma känsla när dem kör sh'bam.. Passet var bra men jag vill fortfarande ha lite mer höft och rump-skakning haha .. för mycket aerobic tycker jag så man tappar lite konceptet där..
Efter att ha kört två pass, ligger jag helt dö i sängen, träningsvärk överallt... Det var ju mer än 30 dagar utan träning ...
Imorn blir det skolan, Zumba och gym med älsklingen sen blir det myssssssssss utan chips och godis.
Ska försöka ladda upp bilder från Colombia ..
Om Zumba kommer ni få veta snart.. nu ska jag försöka sova lite
Ha det bra pusssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nee sh´bam är inte som disco.. det var kul (har testat en gång) men för långsamt tempo.. aerobics går fortare och mera ta ut sig.. sh´bam var såå långsamt.. :)

saknar din zumba.. men idag.. då kör vi :)

krama

2012-01-20 @ 09:00:15
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej jag har danchat zumba för hela lovet kul som bra den ska dancha i kväll med ;D

2012-01-20 @ 16:42:37
Postat av: yolanda

jag har håd tränat under hela lovet nu i jul och så vidare länktar tills vi ska börja om igen

2012-01-21 @ 01:14:49
Postat av: yolanda

oj blir det nå mer zumba jag börjar blir lite oroligt nu om det blir nåt i så fall skiver du väll på min msn jag länckar jag har nys fåt bestäla zumba hem så jag kan mer när du dra i gång länckar nu otroligigt

2012-02-11 @ 23:32:51
URL: http://laprasyolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0