21 December?

Hola!
kl är 23:49 och jag fick slut att blogga 10 minuter innan "jorden går under" herregud säger jag bara, hur kan ens folk tro sånt , den enda som vet när, tid och varför är jesus ,.. jag vet att jag inte bruka skriva så mycket om va jag tycker eller typ om mitt liv, men detta är verkligen något som gör mig arg..
Jag hörde att i kina var det slutsåld på alla ljus alltså tänk hur mycket pengar folk tjänar på att typ sälja lampor, ljus och typ färdig mat bara för att mayarna har sagt att deras kalender avslutar den 21..
Jag är kristen och tror att vi kommer att försvinna en dag men det är när gud vill och han är den enda som vet, vi kommer inte att vara förbereda..
nåja vi få se va folk säger den 22 om detta, själv kommer jag bara skratta om alla som bara tror på allt å går efter andra som små fiskar..
Annars då?
ja, sitter å laddar ner lite ny musik, reggaeton, bachata, och salsa ..
Saknar stockholm faktisk , här i lule gör jag inte så mycket men 2013 kommer att vara ett undebart år för mig, det vet jag, har massor med ide så äntligen kommer att uppfylla..
Nå, nu ska jag gå å sova imorn blir det lite shopping med mamman .. ha det bäst!
Skriver mer imorn .. puss på er ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0