Zuumba flashmob luleå lyckad!

Hej alla!
en kort inlägg innat mitt pass på helex ikväll..
I lördags körde vi en flasmob på smedjan i luleå.. Jonna och Felicia började och sen börja vi andra dansa all folk stirrade som "va f"n håller de på med? haha efter att alla hade hoppat in och dansa så förstod dem nog att det var en zumba flashmob, vi planerar en till till sommaren så du kan ju höra av dig om du vill va med så kan du få all information..
Efter detta var jag och gymma en timma , ovanlig mig att gyma en lördag men det var skönt!
på kvällen var jag på en latino fest och vi var dansade till kl 05.00 vakna kl 11 och börja göra med i ordning min babe och jag skulle iväg och träna cubansk salsa .. det var askul vi lärde oss så mycket I love it <3, efter det var vi helt slut, åkte hem och sov hela dan ..
Idag har jag ont i ryggen, för mkt dansa i höga skor tror jag.. men ska hålla pass ikväll på helex och jag blir så tagga för måndagar är verkligen kul det blir nästan alltid fullbokad, så vi ses där?
Här får ni se klippet från flashmob..
Ha de bra.. skriver mer ikväll
Zumba hugs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0