sjuk!

Hej bloggen..
Har varit förkyld i nästan en hel vecka, ja min påsklov har varit  helt kaos, log i sängen varje dag och hade ingen ork .. Idag mår jag faktisk lite bättre, hostar fortfarande men imorn tänker jag bli frisk, jag orkar inte var såhär nå mer, har inte haftt nån zumbapass inte gymmat heller.. nej nej nej!!
Tänkte bjuda er till nästa zumba marathon som kommer vara i Överkalix den 22 april kl 12- 15  så bor du nära? kom och skaka med oss det kommer va riktigt roligt och du behöver inte ha danskunskaper, vi kommer att köra först Zumba fitness och sen aqua zumba , du kan gå på ett pass om du vill eller så tar du båda..
Har inte så mycket mer  är att berätta ska ta mer te och houng och vila lite mer så att jag vaknar pigg och glad imorn och tagga för mitt zumbapass..
Ha det bra och skriv om ni undrar något..
Zumba hugs ..

Kommentarer
Postat av: Åsa

dumma förkylning.. :( hoppas du mår bättre idag :) kraam

2012-04-13 @ 08:26:41
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0