Zuuuumbaaaaa!!

Tjohej mina läsare, hur har ni det?
Jag har inte skrivit nåt här i nästan två veckor,Sooorrrry men först så var jag så upptagen med födelsedagfesten och typ lokalen och allt ..Jag kan berätta att jag hade riktigt kul den kvällen :)
Denna vecka har jag haft fyra pass,idag är det min vilodag,såå sköönt, fast även om det kallar "violdag" så sitter jag har och jobbar lite med företaget och massor av saker som måste göras för att allt ska funka bra..
Igår hade jag Aqua Zumba för första gången på 'Helex, ohh herregud vad kul det är, ni som inte har testat det DO IT, för det är absolut en jättebra träning och samtidigt kul..
På lördag är det prova på i hälsanshus kl14,00 jag har fyra platser kvar så anmäl dig nu!!
Imorn blir det skolan, zumbapasset och kanske träffa Lavonne vi behöver prata saknar henne så mycket...
Nu ska jag gå och göra klart några grejer ..Ha det bäst!!
Här får ni den senaste video av Beto (grundaren av Zumba )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0