Hemsida!!!!

Heeeeej!
Sådär ja, nu kan ni gå in och kolla min egen hemsida www.moveyourbody.se.
Där kommer ni får all information om mina kurser,. vi börjar terminen med lite zumba men jag hoppas att få mer tid til våren och kan börja med magdans och salsa, måste bara hinna med skolan också ...
Jag kan berätta att är jätte trött, har haft så mycket att göra och så mycket som måste göras så att jag blir galen snart, men när jag tänker på hur kul det är att hålla ett pass och ser att alla leer och har såå kul så är värd att man kämpar hård för att deltagarna ska känna sig bra..
I måndags hade jag pass på helex, igår tisdag i Älvsbyn! jaaa i Älvsbyn nu har vi kört igång där också såå awesome va? jag kommer att åka dit varann tisdag inte varje tisdag så att jag hinner med skolan också.. Idag hade jag mina egna pass på Örnäset och därefter Aqua Zumba på Helex, det är så otroligt kul att folk står i reserv typ i en vecka för att kunna komma till mina pass, åhhh det känns verkligen bra..
Men nu vet ni ungefär vart jag håller hus, glöm inte att skriva om ni undrar något och jag ska försöka skriva oftare..
här lämnar jag min kanal på youtube så att ni kan kolla mina video när ni saknar mig hahahaa..

Zumba hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0