Move Your Body events!

Hej hej!
Det blir en kort inlägg idag ville berätta om Move Your Body events , nu på lördag den 22a Oktober kör vi i Överkalix "Zumba Day " En timme Zumba och 45 min Aqua Zumba, så du som bor nära och vill prova på det bästa träningsform kom det är bara att anmäla dig till [email protected], det finns platser kvar..
Den 29e Oktober kommer Move Your Body att vara i Gällivare, det blir Zumba party i tre timmar av Zumba och 45 min Aqua! wohoooo bor du nära så är det bara att komma..

Kommer att fixa hemsidan med alla bilder, videon och alla events snart och bloggen kommer jag att uppdatera varje dag eller varann ialla fall, har bara lite mycket med skolan nu och det här tar lite tid...
Så vi har ingen Zumba på Hälsans den 22a, 29, och den 5e är jag i Stockholm vi ses på hälsanshus den 12 November!!! jag kommer att meddela så att alla vet det.. håll koll på hemsidan för det kommer mera  intressante saker..
Nu måste jag sova är såå trött efter Zumba passet idag på Helex..

Ni får ha det bäst!
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0