Taggad!

Hooola!
Ska sova nu, har haft pass idag och var och gymma ett tag, det var så skönt.. Körde armar, ben och magen.. Just nu är jag helt slut..
Asså jag är så taggad för nästa Marathon, vi har gått igenom alla våra låtar, (Sarah och jag) det är vi som kommer att hålla i Zumba Marathon..
Eftersom jag inte har skrivit så mycket om mina resor till Gällivare, Pajala, Överkalix och stockholm så tänkte jag ladda upp några bilder i alla fall..
Kom ihåg att ni kan gå in och kolla mina videon på Youtube om ni vill träna Zumba hemma!
Här kommer det några bilder

Bästa Tanya och jag ! Betos högra hand typ! Sååå Awesome


Stockholm! Carlos bil.. Det ser ut som att jag gör reklam för han haha men vi var på Zumbatwinz pass .. Snyggt med Zumba loggan där!


Zumba Marathon i Gällivare, Temat Haloween .. Bästa tjejer, Meiri, Tina och Amanda var jätte duktiga..


ZinDay stockholm! Oksanna och jag!
Nu måste jag sova så jag orkar med skolan, Zumba och läxor imorn..
Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0