Anlita Carolina till olika fester!

Heeeej!
Kan börja berätta att jag var i stockholm från förra torsdag till på måndag, var ute och dansa och det blev mycket mycket zumba också.. Träffade mina älsklingar och hade en jättebra helg..
idag fredag hade jag skolan och massor med läxor, efter det blev det lite shopping med morsan och därefter Zumbapass på helex, det var sååå härligt, det var väldigt många som var nya och de hängde med och hade kul..
Sen sprang jag i duschen och åkte iväg för jag skulle dansa bellydance på en bröllop , tjejerna var så glada och skakade loss haha..
Så nu vet ni att ni kan anlita mig till fester, möhippor eller bara tjejkvällar .. tveka inte att ta kontakt med mig för priser och information..
Imorn har jag pass på hälsanshus så vill du komma, kom ihåg att boka tid här på bloggen eller direkt på hemsidan www.moveyourbody.se
Nu måste jag plugga lite så att det inte blir för mkt plugg till helgen..
Ni få ha det bra
Zumba kramar
Här kommer en video på mig när jag dansar magdans ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0