Zumba marathon i Luleå blev succé!!!!!

Herregud, det går inte att beskriva med ord hur kul det var på Zumba marathon idag!!!
Sååå mycket folk det kom och alla var jätte taggad, det var till och med folk som aldrig hade dansat zumba förut!!! Det var folk i alla ålder!!!
Lavoone och jag ville köra en timme till, det var såå fantastisk svetten bara rann .. Wohoooooooooooo!!!!!
Medan vi zumbade kände jag deras energi åhhh vilken känsla alltså, efter passet var jag helt slut har ont i benen haha men jag blir bara glad när jag kommer ihåg hur rolig det var..
Imorn blir det en till Marathon i antnäs, ska gästa där och pengarna går till cancerfonden, visst är det bra? det ska bli riktigt kul också..
Här kommer några bilder från idag !!!
Gonatt mina vänner nu ska jag bara ta det lungt och ladda batterierna inför imorn ..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0