Hallå där !!

Det var länge sen jag skrev här, sorry men har haft lite för mycket med skolan..
Jag kan berätta att jag har blivit Aqua Zumba intruktör så snart får ni festa även i vattnet, måste först träna mycket  och känna mig redo för party in the pool..
Ni ska få sen en film så får ni känslan av hur det är att Zumba i vattnet ..
Förra vecka var jag i stockholm och det var riktigt kul, här kommer det några bilder från Aqua utbildningen ..
Idag har jag varit på skolan , kom nyss hem, har massor med läxor och så ska jag fara å träna ikv. Det blir Indoor Walking och efter det tänkte jag träna lite aqua zumba i bassängen på helex..
Men först ska jag göra klart läxorna idag så slipper jag stressa nästa vecka .. Åhhh det är bara en vecka kvar sen har vi looooooooooooooov, vet ni kur skönt det är? Jag kommer att ha mer tid till mina Zumba koreografier och allt..
Men ni får ha det bäääst och så skriver jag lite mer imorn om nåt kul händer ..
Glöm inte och fråga om ni undrar något
Puss <3


Här kommer filmen så att ni vet ungefär hur Aqua Zumba är


Kommentarer
Postat av: Åsa

åh de ser häftigt ut :) ska bli kul o testa de är säkert jättebra träning... krama

2011-06-01 @ 08:54:40
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0