Ny blogdesign !!

Halloj, igår glömde jag tacka bästa Julia som gjorde en jättefin header till min blogg, det behövdes det och jag är inte såå jätte duktig på det så hon fixa det och det var jättefint tycker ni inte det?
Snart kommer hemsidan och allt om min företag så håll koll!!
Idag eller igår för kl är 01.37 igår tisdag gjorde jag inte alls nå, det regnade hela dan och hade ingen lust att göra nånting det blev bara sängen, mat , facebook och 200 situps.. Min humör är inte direkt på hög nivå så jag hoppas att det blir bättre imorn..
Förresten vad ska ni hitta på i middsommar? vi brukar inte fira det i sydamerika men tycker att det är ganska intressant att lära sig olika traditioner..
Idag onsdag blir det träning och träning..
Nu ska jag sova.. gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0