Måndag- Nationaldag

Har haft pass idag på helex och vi "svenskar" firade vårat dag idag med ett fantastisk Zumbapass , Passet var full eller nästan full skulle jag tro och jag som trodde att alla skulle vara hemma med familjen meeen nej vi hade såå roligt och jag älskar varje gång jag ser hur musiken  kan göra så mycket, hur de leer och svettas med Zumba..
Idag var jag med hela familjen i Boden vi var å bada och det var jättekul, det var så länge sen man umgicks så med familjen, jag behövde faktiskt det .. Just nu sitter jag och läser om energi, har ett prov imorn och det kommer inte gå nå bra om jag inte tränar mer , så nu ska jag försöka  ha lite konsentration med det här..
Förresten idag på passet insåg jag hur mycket deltagare älskar min Cool down så här kommer ni får höra hur vi varmar ner och bara strechar..
Zumba kramar <3



<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0