företag!

Tjena mina zumba älskare, hur har ni haft det???
Jag har haft zumbapass på helex , kom nyss hem och är helt slut har sååå träningsvärk överallt så jag vet inte om jag orkar jogga ute imorn..
Ordet företag har fasnat i mitt huvud heeela dan, håller just nu på starta eget, men kan inte berätta så mycket haha ni får se sen hur mycket kul ni kommer ha med min ide, just nu lär jag mig jättemycket så jag börjar väl när jag är redo, men jag tänker på det hela tiden och tackar gud för att jag bor här i sverige nu, jag har insett att man kan verkligen göra man vill här och det är jag så glag över, i Colombia är väl lite annorunlunda man måste ha mycket pengar om man vill satsa på de man älskar!!
Det finns måååånga möjligheter här!

Men som sagt ni kommer och få höra sen allt och jag hoppas verkligen att det blir snart..

nu ska jag gå och ta på mig mina arabiska kläder sätta på lite orientalisk musik stänga dorren och bara slappna av och dansa lite jag har saknat det sååå mycket..

Åhhh förresten till helgen blir det att  åka till Östersund som gäsinstruktör, kan berätta mer om det imorn
Ha det så bra
kramis
åhh här får ni min Zumba låt just nu, din också va? haha

Kommentarer
Postat av: Åsa

vad nyfiken man blir nu ;)

hoppas de går bra i östersund... jaaaa ja älskar denna låt.. hihi.. krama

2011-06-16 @ 08:52:58
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Stefan Nilsson

Vad tror du om att Biggest Loser ska börja med Zumba?



http://biggest-loser.se/biggest-loser-zumba/

2011-06-16 @ 11:12:37
URL: http://biggest-loser.se
Postat av: Anonym

Tack Åsa :)

jasså steffan? jag visste inte att de skulle börja med Zumba men det låter ju jättebra, jag ser inte så mycke på tv men jag måste se det där ..

Jag tycker att Zumba har blivit så stort nu och så populär så det kanske därför de kommer ha det som träningsform..

Ha det bra

2011-06-21 @ 00:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0