Tröttis

kl är 00.29, och nu ska Carolina gå och lägga sig..
Idag har jag haft zumba pas på helex och lika kul som alltid, varje gång så blir det många nya personer som blir förälskad av zumban..
jag fick veta idag att jag kommer att ha pass varje söndag i överkalix och i bergnäsgården, den 25e börjar jag i älsvbyn för en grupp som dansar bugg, riktigt kul..
Väntar på att studiefrämjandet ska höra av sig så jag kan börja min zumba här i luleå och min magdans  kurs..
Sååå måndagar blir det på helex, tisdagar i älsvbyn, ondagar har jag inte bestämt vad jag ska ha och på torsdagar vill jag ha min magdanskurs.. På fredagar  å lördagar vill jag gärna vila och söndagar då överkalix och bergnäsgården..
Så ni som är sugen på att testa zumba, hör bara av er till mig så fixar vi det!!
Gonatt
Puss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej!

Blir det ingen zumba på Tuna? Är det den som blir i Bergnäsgården istället??

2011-01-13 @ 11:28:13
Postat av: Åsa

hej

skulle inte du ta det lugnt?? :) får se om ja får bort all snö från bilen idag o om den startar..

2011-01-17 @ 09:52:54
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Carolina

Cissi : Jag hör av mig så fort jag har hittat lokalen så kan vi köra igång.. Men nog kan jag kolla om du kan börja där i bergnäset också om du vill?.

2011-01-17 @ 13:28:31
URL: http://karoladance.blogg.se/
Postat av: Carolina

Åsa.. jag har vilat i nästan 2 veckorrrrrrr.. det räcker haha :) ses ikväll

2011-01-17 @ 13:29:32
URL: http://karoladance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0