Tisdag -"vildag"

Hoola.. como estan??
har varit på skolan idag och slutade tidigt kom hem direkt till sängen åhh gud va trött jag var.. har träningsvärk överallt. men skööönt samtidigt eller hur???
Så idag har man inte gjort så mycket mer än att sitta och planera nya pass, det ser ut som att jag ska köra zumba pass i Boden i några veckor, det gillar jag :)
Har sovit typ 5 timmar idag herregud.. jag blev sugen på att hålla en magdanskurs här i luleå, ska kolla lite om det finns folk som e intresserad och om det finns en bra lokal och så kör vi ..
Imorn zumba pass på helex och ska gymma lite också..
nu ska jag träna lite magdans, och sen går jag å lägger mig..
Gonatt^^
Nu får ni se några zumba bilder..
ZUmba hugs ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0