Skolan, gymmet å zumba

Tjo...
Just nu sitter jag på skolan och börjar typ om en timme, sen har jag naturkunskap och efter det blir nog att fara och ha zumba pass på helex ..
Igår var jag å träna men indoor walking var full bokad så jag gymmade en timme och sen blev det aerobic, super kul med aerobic..
Har träningsvärk i magen och rumpan haha men ska inte träna nå mer till nästa vecka.. Jag har bestämt att inte träna samma dag som jag har zumba pass.. så idag blir det zumba imorn jobbar jag kväll men ska ta å vila på dan, på söndag har jag 2 pass en i Överkalix och den andra  i Älvsbyn.. Förresten söker nån som kan köra mig till Överkalix på söndag jag har bilen men ingen som kan köra :/
På måndag har jag pass på helex och tisdag i Älvsbyn..Det blir en tuff vecka men roligt..
Ni få ha det så bra mina kära läsare.
Zumba hugs ;)

Kommentarer
Postat av: Mona Vikman

Vi syns på tisdag/Mona

2011-01-21 @ 22:41:14
Postat av: Åsa

löste de sig igår?? du hörde aldrig av dig så hoppas de.. synes ikväll

krama

2011-01-24 @ 09:47:47
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hejsan! Jag undrar om det finns zumbakläder till försäljning på instruktörsutbildningen? Och om det finns, är det till samma pris som på hemsidan eller får man det billigare?

2011-01-29 @ 11:27:10
Postat av: Carolina

Hej Kerstin, ja det finns försälning där och det är typ samma pris som på hemsidan inte billigare...

Ha det bra :)

2011-02-06 @ 13:33:49
URL: http://karoladance.blogg.se/
Postat av: maja johansson! :)

finns det kvar några zumba-linne? sen den gången som man kunnde köpa byxor,linnen,keppa? men skulle gärna villja ha sånna där grå thigths, som du har & ett zumba-linne där det står zumba! & att linnet ska vara grått :) jätte fin blogg föresten! :) :) ha det bra! ses nu på tisdag!

2011-03-16 @ 09:18:45
URL: http://johanalskarmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0