Jupppiii

En kort inlägg innan jag går och lägger mej..
Hur har ni  det mina zumba älskare??? är det bra???
Jag  är jätte trött, hade zumba pass på helex och det var sååå kul, jag hade med mig fyra  nya koreografier och de verkade älska dem.. Jag hade en franska reggaeton, hade chayanne , African beats och en merengue .. åhh va svettet bara rann och alla var jätte glada..
Alltså det finns ingenting bättre än att stå där i salen och dansa med härliga personer som bara leer och njuter av dansen.. det går inte att beskriva med ord alltså..
På Onsdag ska jag ha pass där också sååå det blir kul, nu ska jag gå å lägga mig, börjar tidigt imorn och har naturkunskap...

Ni får ha det såå bra.. Överkalix är ni redo för ett zumba pass på söndag?? jag hoppas det..

Z hugs..
Här har ni en smakprov av en av de  nya låtarna..


Visst är den bra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0