Prova på Zumba Hertsönskola

Gooooomorgonnn!!
Ligger i sängen och håller på bli sjuk, alltså gud neeej..
Igår var jag i Älvsbyn och körde 2 Zumba pass, sååå härligt .. Det bästa var att jag hade 2 killar med mig, gud va alla tjejer bara skakade och skakade när killar skakade Rumpan haha det var jättekul, killarna ska börja komma med mig till varje pass, så det blir ju helt perfekt.. En an dem är min kille och den andra en kompis till oss, båda är Från Colombia såå helt bra..
Ni får hålla tummarna så att jag inte blir sjuk, idag och imorn har jag ingen pass såå det blir nog och vila för på Fredag har jag pass på helex..
Tänkte berätta att jag kommer att ha prova på zumba här i luleå, så ni som vill ha kul och vill verkligen festa kom den 24e februari till hertsönskolan kl 19,00 det ska bli så kul och träffa nya som är nyfikna och undrar vad zumba är, så nu vet ni ta med alla vänner, och ha lite kul,, Det är helt gratis ..
Afisshen är snart klart men boka tiden på agendan den 24e ;)..
Här kommer några bilder från igår
åhh förresten jag har gjort klart Caipirinha filmen, jag vett att ni vill seee deeeen.. Hoppas ni gillar den..
Ha det så bra.. Kramis..


http://www.youtube.com/watch?v=pJRVXXrXeHE


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lovely!!!

2011-02-09 @ 15:34:05
Postat av: Åsa

ta me grabbarna ti helex vi behöver lite boys.. hihi.. hoppas du mår bättre nu.... :)

kramaa

2011-02-10 @ 08:46:31
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Mona

Hej bruden!

Hoppas att du blivit frisk!!!

Här i från Älvsbyn så hör jag bara positiva saker om dig och dina grabbar som var med dig och det blir kul att dom kommer med nu på tisdag:) Det hör av sig folk fortfarande som vill börja, kul....!

Kram

2011-02-13 @ 22:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0