Snart är det dags för Zumba Marathon

Hallå där Zumba älskare!
Nu är det bara 4 dagar kvar  till Zumba Marathon och vad jag längtar :)
Anmäl dig nu för imorn är det sista anmälningsdag annars så kan vi betalar på plats :)
Hur har helgen varit?
Jag har haft en ganska lung helg, har städat hemma och träna Zumba, hade Zumba pass på Helex igår , passet var fullbokad i Lovvve it <3
Idag blir det att träna mer Zumba låtar inför höst-terminen ..
Håller på träna ganska mycket nu också Aqua Zumba för snart är det premiär på Helex ..
Sara kommer idag och vi ska vara här med mig och sen ska vi in till stan å se min baby spela fotboll
Ville dela med mig en salsa video gjort av mig ..

Ha en bra dag !!


Kommentarer
Postat av: Åsa

kör den på marathon :) krama

2011-08-17 @ 08:55:44
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0