Moveeee Your Body!!!

Buenas noches!!!
Är det bra mina zumba älskare???
jag har 2 bra nyheter..
Det första är att den 20e är det nästa Zumba Marathon , det blir på pontus B-hallen, vi kommer så klart att skaka loss två timmar .. har ni frågor eller vill ni anmäla er, mejla mej namn och telefonr till [email protected]
Här kommer Affischen , ni är såå varmt välkomna!
Nästa nyhet är att jag har redan startat mitt företage så nu kommer hela luleå och hela norrbotten att kunna dansa loss och ha såå kul..
Den heter Move your Body yeaaah Move your Body ..
Gå in på facebook och gilla min sida, där kommer ni att få mer information och mina kurser och så klart mycket mycket mer om Zumba..
En hemsida kommer snart också men jag kommer självklart att forsätta blogga, kanske inte varje dag men det viktigaste ska ni få veta.. Så klart kan ni ta kontakt med mig om ni har frågor..
Nu ska jag gå och fixa några papper och sen blir det sängen som gäller.. Ni får ha det bra...
Zumba hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0