Trött

Söndag kl 22.38, sitter i mitt rum som ser ganska stökigt ut, och har kommit på att mitt liv har förändras jättemycket sen jag flytta till luleå och sen jag börja zumba.. Jag saknar de trevliga människor som bor i Överkalix, men när jag kommer ihåg de som har varit dumma och som inte ens förtjänar att jag pratar om dem, så blir jag glad att jag bor här..
Mitt liv är helt perfekt just nu, känner mig så glad att och tacksam med alla som har varit med där när jag behövde dem, för det är inte lätt att "umgås/vara" men en person som kommer från ett annat land och som har en annan kultur..
Neej nu ska jag inte vara så känsligt, men kändes bara att jag ville säga det!
Idag har jag haft zumba pass i Helex, jättttteeeekuuullll.. Det var 38 zumba älskare som var där, och jag blir bara glad när jag börjar dansa och ser deras glada ansikte, jag tror det är det bästa med zumban, att man har chansen att träffa andra personer och göra de glada!
Helgen var helt okej, och nu ska jag läsa " Como agua para chocolate" och sen blir det att sova, imorn skolan och sen gymmet..Efter det blir det att åka till kalix med älskligen..
Sov gott allihoppa!!
Zumba hugs..

Bilder från helgen :)
jag!

Andres, fabi och Simon
Min baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0