Fest/Zumba/Hemma

Sitter i sängen och kramar min nalle, tänkte bara berätta lite hur det gick i helgen!!
På lördags så var vi å festa med alla från Chile och det var jättekul, som sagt så drack jag inte så mycket, i söndags så var jag i överkalix det var ganska skööönt och komma till Överkalix " jag trodde aldrig jag skulle säga det" haha nej men det var så kul och träffa trevliga och glada manniskor. Jag var lite trött när jag kom dit men när Passet börja så blev jag jätte pigg och första gruppen var jätteduktiga sen kom andra gruppen som var jätte duktiga, Zumba är helt enkelt ett livsstil, man blir så glad bara när man ser att de älskar rörelser och musiken!!
Jaja imorn blir det att träna på gymet nån timme och sen träna mera zumba!!
Zumba with Carolina kommer snart till Boden, Älvsbyn och så klart Luleå!!
Sov gott!!
puss
Reggaeton!!
Min sötis!!
Zumba överkalix andra passet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0