Onsdag.. ohh yeahh

God morgon, zumba älskare..
Har ni sovit gott?
Det har jag, vaknat fem i sju och kunde inte somna igen, så det blev att stigga upp och börja städa, älskling sover fortfarande och jag sitter vid tv:n dricker kaffe å tittar på nyheter..
Meen vet ni vad?
Idag blir det zumba pass i Älvsbyn och jag längtar, idag blir det mycket reggaeton tjejer!! Såå glöm inte ta med en vattenflaska..

Igår var jag ganska sur hörrni..
Hitta massor olicenserade zumba instruktörer, alltså de har inte gått nån utbilding och de går runt och "instruerar" Zumba. Bara för att de har köpt skivorna så betyder det inte att de redan är instruktörer..
Jag blir så irriterad, de lurar ju folk!!
Alla zumba instruktörer i hela Sverige är arga och vi ska försöka göra nånting om det...

Dagen låt..
Loca.. -Shakira..
Jag är så stolt att hon också är från Colombia såå duktig hon är..
Men den här låten är lite speciell, det känns som att låten pasar precis till ett zumba pass..
Zumba hugs..


Kommentarer
Postat av: Åsa

ja älskar shakira hon är så bra o kan verkligen röra sin kropp.. :) verkar vara en vettig människa oxå.. jaa bort med alla instruktörer som inte har utbildning.. de kan faktiskt skada människor om de inte vet va de gör..

2010-10-27 @ 13:25:21
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: mona

Ja, vattenflaskan behövdes då verkligen i Onsdag (Älvbyn) det var väldigt varmt,men superkul!!!

Håller med dig att det ska vara utbildade instruktörer.

Ha det bäst!!

Kram

2010-10-29 @ 10:16:50
Postat av: mona

ja,nog behövde man verkligen vattenflaskan i onsdag( Älvbyn)

varmt blev det,men verkligen jättekul!!!

Ha det bäst!!

Kram

2010-10-29 @ 10:32:08
Postat av: mona

ja,nog behövde man verkligen vattenflaskan i onsdag( Älvbyn)

varmt blev det,men verkligen jättekul!!!

Ha det bäst!!

Kram

2010-10-29 @ 10:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0