tillbaka till mitt zumba liv

okej folk, idag är det då min sista "vildag", imorn blir det att jobba på morgonen sen har jag pass på helex och på måndag oxå + massor med läsor som måste göras..

Idag har jag varit på en Arabisk fest med bara tjejer, jävlit kul var det, fick använda mina orientaliska kläder igeeen äntligen alltså.. Tjejerna var jättefina, precis som en arabisk tjej ser ut, stoora ögon, lååångt hår å ingen sjal inom hus..
De tyckte att jag var jätteduktig på dansa deras musik haha.. Efter festen gick jag till stan för att möta SuperAnni, Julia å Emma vi skulle äta tsm och sen for de på bio och jag for hem ..
Just nu sitter jag å ska strax läsa min bok å har nyss tagit en voltaren tablett å ligger på min varmkudde, såå sköönt måste faktisk vila så att jag får energi till denna vecka som kommer måste planera klart allt om marathon..
Men gonatt å sov gott ;) pusss

Kommentarer
Postat av: Åsa

va kul att du fick använda dina kläder igen :) superbra pass idag.. love zumba.. men imorgon blir det magdans har inte varit på länge nu.. så tyvärr missar ja men ja kommer nästa gång :)

jag åker till dominikanska men de sa ja ju idag.. ihhi.. sov gott o krama

2010-11-21 @ 21:57:10
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0