Fredaag <3

Halloj  allihopa!!
Mår ni bra?
Idag är det äntligen fredag, just nu ska jag ta å beställa zumba linne till mina tjejer, 14 tjejer kommer att ha linnen, gud va bra..
Idag har jag nyheter, börjar med att berätta att nu har jag datum till Zumba event, det blir den 18e December .. Jul zumba party, så köp biljetterna nu innan de tar slut. Vi kommer att dansa, träna, skratta , svettas i 2 timmar, en riktigt zumba party kommer vi att ha!!
Josefine från överkalix kommer att köra några låtar med oss också hon är gästinstruktör, sen kommer vi köra hård med härliga steg och bra musik, vi kommer även att filma "Caipirinha låten" så för er som inte har tränat kom igen nu, vi ska visa världen att det finns zumba även här uppe i norrbotten. Jag kommer att gå igenom stegerna innan vi filmar, jag menar för dem som kommer för första gången till Marathon. JAG LÄNGTAR!! Bjud in dina vänner det kommer blir riktigt kul, folk från överkalix, Vittjärv och kanske älvsbyn och Kalix..
Snart är det slu Höst-terminen men vi kommer att forsätta med zumba nästa termin, vår-termin, så ni behöver inte vara oroliga ..
Vill ni köpa Biljetter till Zumba party? kontaka mig NU!.
Men nu måste jag gå å forsätta jobba å fixa allt till party..
Zumba hugs
Nu Caiprinha låten så att ni kan träna..!!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Blev taggad så jag köpte en box med dvd på en e-butik. Fick dom 2 dagar senare.

Nu J**lar ska det tränas.

Om någon vill köpa billigt o snabb frakt kolla:

http://www.uffessakerochting.se/ Mvh -Hanna



2010-12-04 @ 15:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0