Fest/ Zumba

Tjohej..
Hur är det mer er?
Va har ni gjort under höst-lovet?
Jag har i alla fall varti på fester, fredag och lördag och på måndag for jag till Västerås för Zumba Basic steps 2 och det var jättekul..
Jaaa förresten jag var en söt kannin i fredags, haha men imorn lördag blir det en till Haloween fest men jag vet int om jag orkar klä ut mig..
Har haft 2 pass i Helex och som vanligt så var det mycket folk "me like"
Till veckan blir  det på måndag Zumba pass -Helex, tisdag morgon åker jag till stockholm och kommer hem på Torsdag samma kväll har jag pass på tuna och sen blir det nog att ta det lungt, tror jag vi få se om det bli nå mer..
Här kommer några bilder från förra vecka!!!
Mina zumba älskare jag har mer rytmer att lära er, ni ska få se på nästa passet..
Gonatt på er..
Kram


Martina och jag

Kommentarer
Postat av: Åsa

fina bilder o söt du var.. hihi.. de blir nog zumba för mig ida.. :) hoppar magdansen..

vi synes :) kram Åsa

2010-11-08 @ 09:27:52
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0