Vilken fantastisk Zumba pass jag har haft!!

Heejsan..
Först av allt, vill jag tacka alla som kom igår, superkul var det..
Vi började med uppvarming och sen blev det merengue åhh alla började bli trötta och det var redan början men sen blev de cumbia och dem älskade det, haha sedan var det lite salsa osv till slutet blev det  samba haha jävlitkul, alla svetades men kul hade vi och det var det som var meningen..
DEN BÄSTA TRÄNINGSFORM SOM FINNS, SÅ JAG REKOMENDERAR ER SOM INTE HAR PROVAT ZUMBA SÅ  DO IT!!
Frågan är om vi ska ha nå mer zumba pass i Överkalix?? jag vet inte riktigt, snart så flyttar jag och det blir lite svårt att komma varje vecka, men för er som vill försätta så ring till studiefrämjandet och anmäl er så ordnar vi säkert någon till juli eller förre.

Jag vet att luleå kommer att älskar zumba oxå, i just love it !!

Mina vänner, nu ska jag försätta mysa med älsklingen <3 ha en bra dag!!





Några bilder från igår!!

puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0