Ikväll blire att äta på köket!!

Nu har min baby åkt till lule, och jag sitter här och kollar på orientaliska kläder gud va fina dom är alltså, om ni vill kolla så finns det här :
http://houseoforientaldesign.jetshop.se/
Jag tror jag ska ta å beställa toppar och träningbyxor.. Igår köpte jag ett myntbälte och en topp gud va jag tycker om färgen alltså,( laddar up bilden sen),  det blir perfekt till sommaren, jag tror jag ska uppträda med Malin så det blir nog bra, jag har också ett par dräkter som inte har använt än...

Ska träna lite Zumba nu också innan jag går, ja förresten ikväll blir det sista dansträning med de Vuxna :( Gud va synd, men vi ska ta åäta på köket det blir nog bra med trevliga människor.

För er som vill pröva dansa Zumba så KOM IHÅG DEN 19E jUNI PÅ BUDHUSET OCH DET ÄR GRATIS!!

Det kommer att bli jävlitkul:)

Seee ya ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0