Förbered er för Zumba!!

Nå Hej!!
I lördags var jag och tälta med tjejerna kul hade vi eller hur??? haha vilket galet kväll vi hade alltså, igår var jag med bästa Andres till idag nu sitter jag här och försöker göra klart en uppgift som är jobbigt som xxxx ja men, hoppas ni mår braaaaa, själv har jag haft en dålig dag men ja nu när jag skiver bloggen vill bara skriva om bra saker, tänkte bara påminna er om Zumban den 19e Juni alltså på Lördag!!
Jag längtar jättemycket har typ alltid drömt om att se hela Överkalix dansa, vi få se om vi kan göra det.. ungefär såhär ska vi festa på lördag jag menar det är ju en fest.


Gonatt på er :) pusssss

Kommentarer
Postat av: Julia

haha ohja, nog hade vi kul allt .. men, mindre till dig nästa gång! xD

2010-06-15 @ 03:04:16
URL: http://missmarvellous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0