Ett nytt liv

Hejsan..
sitter hos Andres och ser när min bror spelar xbox kul va? (NOT) idag har vi varit och bada här i lule, det var så fint väder som man måste passa på..
Nu när jag sitter här å funderar kommer jag på att jag kommer faktisk att sakna överkalix, det trodde jag aldrig att jag skulle göra, men det finns så trevliga människor där som gör att man vill bo kvar, men tyvärr så är det överkalix en liten byn som inte har möjligheter att få ett bättre liv, nästa vecka flyttar vi till lule och jag saknar redan mina små flickorna som jag dansade med, de vuxna saknar jag oxå det var så kul att ha varje måndag en orientalisk class eller olika danser som vi gjorde, det var faktisk kul att prata och dansa med dem, jag vet att nu börjar jag ett nytt liv hära, typ som när vi flyttade till Ecuador eller till sverige för exakt 2 år och 10 månader, nu blir det samma sak, nya personer, ett nytt hus och allt annat, men jag hoppas att  allt det här blir bra för oss, men det känns lite bättre nu när jag tänker att jag kommer att ha zumba pass i överkalix jag kommer inte lämna er JAG LOVAR ni har hjälpt mig så mycket ni har haft tålmod med mig och har kommit till mina danslektioner  TACK alla som har hjäplt mig på någon sätt och som har trott på mig..

Okej nu ska jag inte vara så kännlig men men det är så det känns just nu!!

Puss på er och mera zumba pass kommer till lule snart oxå..

Nu en film av mina småflickor


Kommentarer
Postat av: Monica

Jag kommer att sakna dig och Andres så mycket, det känns nästan som om "mina barn" flyttar hemifrån... Jag kommer aldrig att glömma första gången jag träffade er, det var kärlek vid första ögonkastet :) Men jag vet att ni kommer att få det bra, lycka till med allt <3 <3 <3

2010-06-25 @ 10:12:03
Postat av: Carolina

åhh så gullig du är alltså Monika tack och när jag skriver att det finns så trevliga människor i överkalix menar jag så klart dig gumman :) tack för allt och jag kommer å hälsa på .. puss

2010-06-25 @ 21:23:53
URL: http://karoladance.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jag och Felicia kommer också att sakna er, och dansen. Det har varit så roligt att komma på dina danskurser.

Ha de bra, och vi syns säkert=)

2010-07-01 @ 09:55:22
Postat av: Carolina

hej :)

Tack så mycket vi kommer att ha zumba pass :) puss

2010-07-02 @ 22:38:42
URL: http://karoladance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0