Zumba zumba 4ever ;)

Hola zumberos..
Gud va dt var länge sen jag skrev hära, men har haft fullt upp med skolan, zumba party och så annat... Som ni vet så den 18e blir det Jul-Zumba Party, Vi kommer att svettas i två timma å ha roligt samtidigt..
Jag hoppas att det blir mkt folk så blir det ännu mer spännande, vill ni veta mer om det så kan ni bara kontakta mig..
Just nu sitter jag å planerar kvälles pass på tun. Den här veckan har varit en riktig zumba vecka, började i Söndags med Zumba i helez, tisdag på tuna, onsdag skulle de vara i vittjärv men hade trasig bil så jag fick vila igår och idag blir dte på tuna igen å jag bara längtar.. Imorn blir det i Boden stepin heter gymmet det ska bli kul..
Förresten för hoppinsvist så kommer NSD till Marathon, jag har varit där å de skulle komma vi får  hoppas..
Nu ska ni få se några bilder som jag tog i tisdags med mina  nya zumba kläder och en film om Jul -zumba party så nu är det bara att dela filmen å få hela norrbotten att zumba..
Ikv ska sötCarina fota mig lite mer med hennes system kamera det ska bli kul..
Men nu måste jag försätta jobba ha det så bra..
Let's Zumba!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

kul o se uppdatering :)

läääängtar ti nästa zumba pass.. speciellt de två timmar långa passet... superbra!!

krama

2010-12-10 @ 08:51:04
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0