Strand idag!

Vakna nyss och har ont i kroppen, vette tusan varför men det blev i alla fall ingen promenad på morgonen, gud vad jag får dålig samvete.. Men men jag gör det i kväll så slipper jag känna så¨.. Nå jaaa förlåt att jag inte har skrivit så mycket men livet är svårt och man måste bara försöka leva livet som det är, nu mår jag bättre och igår hade jag zumba passet och det var jättekul, älskar att dansa och ha svettas och ha kul..
Idag blir det att fara till strande "hoppas jag" fint väder, man måste lixom passa på!
Vill göra en annan design till bloggen, men vet fan inte hur??? någon hjälp?? Juliecitaaaa???
Nu ska jag gå och duscha ...
Zumba kramar:)

Kommentarer
Postat av: Julia

hhaha gör bara en header i paint eller photoshop och ladda upp på bloggen, väldigt enkelt ^^

2010-08-08 @ 01:07:15
URL: http://missmarvellous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0