Ny laptop

Tjohej folk, förlåt men har inte haft något lust att skriva här, jag har blivit så lat, har inte tränat nåt sen förra vecka, och det känns inge bra min kropp vill ha träning men jag orkar bara inte, jag antar att det är för min födelsedag kanske?? eller så för att skolan har nyss börjat och allt nytt som skolan, nya klasskamrater, nya lärare.. Nåja imorn är det måndag och i min träningsprogram så står det att jag ska springa på  morgon och zumba på kvällen, vi får väl se hur det känns imorn då..
I fredags så fyllde jag år, och jag var som lite ledsen för jag skulle inte ha någon fest eller nå, jag skulle bara gå ut och äta middag men älskling och sen så bara ta det lungt, MEN när jag kom hem på middag så var "surprise" typ alla mina vänner var där och hade ordnat allt, haha kan inte ens förklara hur det känndes då, vi dansade till tre på natten, ja ja det var väl kul det, och jag fick en laptop av älsklingen den är så liten exakt som jag ville ha..
My babye hade ornat med mamma och sagt till alla, älskar er <3
igår så var vi ute också men det var inte så kul, nu ligger jag på sängen och lyssnar på "no doubt- don't speak" den är bra, kl är typ snart tolv och jag orkar inte stigga upp, jag älskar mer å mer min laptop..
Ska försöka skriva varje dag, nu ska jag försätta vara lat!!
puss på er <3
nu några bilder från födelsedagen
te amo <3

"surprise"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0