Amigas x siempre

Kl 00.43 väldigt sen , men men tänkte skriva bara lite om hur det känns just nu!
Förra vecka var de lulekalaset och jag jobba hela helgen det gick väl bra och vi (Ines, Min baby, Bryan och jag ) var ute och festade i lördags, kul var det...

Sååå till veckan blir det mkt att springa, dansa, promenerad och väldigt många situps!
men just nu vill jag verkligen inte prata om träning eller dans " för en gång skull", nu vill jag erkänna att jag har varit en dålig vän, saknar jättemycket 2 personer som har gjort mig glad och som har varit där när jag behövde de..
Kelly, jessica ni bor så långt bort, men ni vet att jag har er i mitt hjärta och skulle vilja vara med er..
Förlåt om jag inte skriver eller hör av mig, men men just nu känns det som att jag är verkligen inte jag själv när jag inte är med er :(

Nu sova imorn springa kl 07.00

Natti

Så klart en bild på MINA BÄSTA VÄNNER!!
las amo <3

Kommentarer
Postat av: Julia

sv; jaa, men jag var där med emma och vi hade fullt upp ^^ men du ska inte säga nått om att inte höra av dig, jag var ute hela marknadshelgen och du svarade inte när man ringde eller nått, dissare :(

2010-08-11 @ 01:29:48
URL: http://missmarvellous.blogg.se/
Postat av: Carolina

nu ljuger du!! jag skrev å du var på väg hem.. okej okej hör av dig när du kommer hit då!!

2010-08-11 @ 01:38:02
URL: http://karoladance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0