Zumba med mig!

Ja folk, inga mer ursäkter som sagt det kommer snart en zumba kurs på tisdagar, vill du missa det? neeej jag har redan fått några anmälningar så kom igen nu, kom med din mamma, syster, vänner, ta med alla och börja med Zumba .. Jag kan säga såhär att ni inte kommer att  vilja sluta när ni börjar, känslan av musiken och glädje är såååå härligt. Vill du anmäla dig skicka ett mejl till [email protected] så kontaktar jag dig med mer information ..
Sitter på skolan just  nu och gör några afissher som jag ska hänga upp .. ska hem sen och äta och göra en läxa innan gymmet. Ikväll blir det att springa i 20 min ( som uppvärming)  sen blir power core 30 min och därefter bodybalance..
Har ni frågor tveka inte att kontakta mig!
Åhh förresten är väldigt nöjd, är en lycklig människa! jag vet inte men idag känndes det verkligen bra hoppas lyckan försätter.. Ha en bra dag allihopa.. pusss
Lämnar ett klipp från FÖRSTA zumba marathon som jag ordnade för två år sen ..

Kommentarer
Postat av: yolanda

zumba ja äntligen jag har tränta det men inte för att kuna stegen bätre bra för kul skul :D

2012-03-13 @ 21:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0