Klipp klipp

Är nu klar med klippning för idag!har klippt mina zumba tröjor och dem blev ännu snyggare haha . laddar upp några bilder ..
Idag blev det en seg dag, varit på¨skolan till elva och sen hemma och sova, sov hela dan herregud tänkte fara och träna med jag vart så trött eller jag hade bara ingen lust att träna, steg upp vi åtta tiden och gjorde en läxa fixa allt till imorn och fick ideen att klippa  kläderna..
Nu måste jag faktisk sova imorn börjar jag 8.15 har bild sen ska jag vara i studion och ta några bilder med två snygga modeller, Ines och Jenny det är två olika uppgifter men vi göra dem klara, sen har jag historia och därefter zumbapass på helex, jessus .. till helgen blir det att ta det lungt, hade tänkt fara till Övx me jag tror inte att jag åker...
skriver ner låtarna för fredagenspass
1. Party rock anthem
2. el Cachon
3. shake it up
4. Danza kuduro ( gammal men den kommer tillbaka då och då)
5.chillin
6.Zumbando por un sueno ( jätttte gammal, men helex älskar den)
7.Rica y apretadita.
8.ai se eu te pego
9.traigo fuego
10. shakira (belly dance)
11.living la vida loca
12.mueve la cadera
13. Rumba
14.. kommer int ihåg namnet på låten men den e lite indisk
15. Cool down ..
Såja nu vet ni .. zumba hugs
efter
Före

haha så sööt gammal bild på min babe.. men såhär såg tröjan ut först
och såhär blev den :)
och en till..

Gonatt alla zumbaälskare.. glöm inte skriva om ni undrar något.... pussss

Kommentarer
Postat av: Åsa

va rolig du är när du klipper sönder dina tröjor :P

vad ska du göra i helgen då?

krama o synes sen :)

2012-03-30 @ 08:59:14
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: yolanda

hej jag kunde inte komma på passet i dag :'( hade ont i mjsklerna men kommer nästa fredag och tisdag

2012-03-30 @ 23:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0