Zumba Vecka..

Gokväll mina läsare, va gör ni en tisdag kväll?
Jag  kan berätta att jag är fortfarande forkyld och stannade hemma idag också, hade zumba pass i Älvsbyn och det går jättebra under zumba passet, jag mår så bra, men efteråt får man ont i huvudet direkt, så jag kom hem åt en macka , duscha och gjorde litte papperabete för företaget och nu ligger jag i sängen och ska sova snart, jag måste verkligen blir frisk nu, jaghar två zumbapass imorn + skolan och + städning här hemma, jag har inte tid att vara sjuk :(..
Just nu knner jag också lite ont i ryggen, jag hoppas verkligen att det går över, för har pass varje dag under hela veckan till på lördag ..

Nu ska jag försöka sova gott, så att man blir bättre imorn..
Ha det gott vi ses imorn på örnäset kl 17,30 zumba pass with Carolina

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0