Förkyld!

Hej på er, hoppas att ni mår bra, själv så ligger jag i soffan ochär såå förkyld, detta gillar jag inte alls! jag har pass ikv på Helex halv sju , men nu har jag tagit tabletter och en kopp te så jag hoppas att blir bättre, jag vill hålla passet. och jag ska!! ..
I Lördags hade vi Bris-challenge i Luleå alla zumbainstruktörer körde ett zumba pass och det var så awesome, alla super duktiga, här kommer det några bilder..


Jag kom på idag att för ett år sen den 26e September hade jag mitt första Zumbapass på Helex, kolla va jag hitta..

haha så glad jag blir ikväll köööör vi hårt fökyldningen ska boooort..
Nu ska jag börja göra mig i ordning för kvällens passet och skriver mer sen.. glöm inte kolla min hemsida www.moveyourbody.se
Ha det bra ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0