Zumba Marathon with ZumbaCrewLuleå

hoppas att ni har anmält er till Zumba marathon imorn, om ni inte har gjort det så kan ni göra det imorn på plats kl 12:10 kan man komma och anmäla sig och det kostar 150 :- jättelite för 2 timmar av Zumba ellerhur??
Jag är så taggag, Lavoone och jag har jobbat hårt för att det ska bli perfekt, våra har  klart alla låtar och allt, nu väntar vi bara att det blir imorn!!! see you there..
Kom nyss hem från passet på helex, det var såå härligt, med denna pass slutar jag min vecka 5 pass den här vecka och imorn 2 timmar på marathon och på söndag ska jag också vara med i en marathon i antnäs, så 2 timmar där också, just nu känner jag mej lite trött, har träningsvärk från torsdagens pass fortfarande men deeet gillar vi :)
Sitter och lyssnar på musik och tänker på att hur kul kommer bli imorn!!
Har ni frågor ta kontak med mig bara !!


Här får ni bachata låt av mej så slutar vi dageeeen med en mysig låt ..

Zumba hugs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0