Zumba Marathon -Älvsbyn

Hoola.. que tal?
Jaaa, hur går det med spanskan Zumberos y Zumberas?
Ni måste ju lära er så att ni förstår alla zumba låtar huhu^^
Har suttit flera timmar och äntligen är jag klar med affishen för nästa zumba marathon, den här gången blir det Älvsbyn..
Jag har två grupper där på tisdagar, alla är jätteduktiga och det är så kul att fara dit och bara FESTA med dem.
Den 2a april blir det dags för två timmar av Zumba, visst är det perfekt?
Dessutom kommer Juan Carlos från Östersund  och självklart jag att hålla passet..
Anmäl er redan nu så att ni får plats, kontaka mig om ni har frågor...
Jag kommer att sälja Zumba kläder  en halv timma innan passet och efter  passet så klart..
Så hör ni, nu vet att ni  får absolut inte missa detta!!
Gonatt^^
Zumba hugs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0