Sommaren slut??

Tjoo mina Zumba älskare..
Alltså jag vill inte börja klaga nu men är sommaren över? shieet va kallt det blev idag det började blåsa jättemycket det känndes som hööööst redan OMG!!! Fast på nåt sätt så längtar  jag till hösten börjar alla mina kurser och skolan och sånt.. som ni vet så har jag ingen sommarjobb så just nu gör jag inte så mycket annat än att Zumba , träna, äta , osv.. Men men har haft mycket tid att fixa allt som jag hade planerat och allt är inte klart än..
I helgen var jag på nån Salsa-Fest om vi ska kalla det haha fast det var inte mycker folk jag tror alla var på semester eller nåt, men jag fick dansa ett bra tag med älskligen och vi hade verkligen kul ..(kommer några bilder sen )
Idag hade jag Zumba pass på Helex och fick veta att jag var jätteduktig haha såå sött tjejen hade varit på nån annan Zumba men hon var inte riktigt nöjd så hon sa att min Zumba var perfekt va hon hade tänkt sig, Skit bra ??? Jag blev väldigt glad alla vi instruktörer har olika stilar men även om vi kör olika så kan vi aldrig glömma det viktigaste med Zumba att dansa olika rytmer och ha kul ..
Kom hem efter passet och blev väldigt sugen på att dansa jag bestämmde mej för att koreografera kl 23.45 haha snart är kl 01.00 och jag är typ klart har hunnit koreografera 3 låter , är väldigt nöjd nu, vill gärna försätta men folk sover här och jag vill inte bli hemlös sen haha .. Nu är jag helt svettig igen och ska gå och ta en varm dusch..
Fick veta att det är ganska många som läser min blogg, lämna gärna någon kommentar eller något om ni undrar så får jag väl hjälpa er med det jag kan ..
Ni får ha det bra, imorn har jag pass utomhus ..
Gonatt


Jag och min baby :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag håller med den där tjejen. Du är en jätte duktig instruktör. Så gullig och glad, självklart är du sjukt bra på att dansa också! :)

2011-07-28 @ 22:32:26
URL: http://lisasexperiences.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0