Fredag kväll!


Sitter och kollar lite runt på internet och är väldig glad att Zumba här vuxit så mycket och jag vet att det kommer bli ännu större överallt..
Den här vecka har varit en bra vecka, har haft Pass varje dag förutom idag och det är så skönt att ta det lungt och bara njuta av sommaren.. Fast jag har haft så mycket kul på mina pass så att jag redan längtar till på Måndag.
Såg nyss på Tv:n va som hände i Oslo shiett va hemskt, styrka till Norge från mig herregud...
Vet ni att jag hade tänkt att det skulle vara jättekul om vi alla instruktörer från Luleå kunde samlas och köra nåt stort åhh det skulle vara såå häftigt men det verkar som att alla vill köra själva det är väl bara jag och Lavonne som samarbetar och är så galna i Zumba, ja ja vi får hoppas att nån gång kan vi alla samlas och ha så kul för även att alla vi konkurrerar på nåt sätt så är vi en hel familj vi syslar med samma sak och har lika kul :)
Till helgen blir det att göra klart nya låtar fixa några papper och komma på bra ideer för mina Zumba Pass..
Här får ni titta på affischen som jag gjorde till mina pass på First Camp, kom ihåg tisdag och torsdag kl 18,00 kontakta mig om undrar något ..
Puss och kram ..


Här kommer en jättebra låt som ska bli en Zumba koreografi på mina Pass..


Visst är den bra????

Zumba hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0