One more zumba marathon :)

Hoola como estan??
jag mår bara bra, har varit på gymmet idag och sprang 25 minuter gud va sköönt det var, sen övertalade jag Ines att köra lite övningar till rumpan och situps så vi körde 4 gånger av 20 rumpan och typ 200 situps med olika öveningar, efter träning blev det en lite fika , behöve verkligen att umgås lite och bara slappna av och tar det lungt..
Nu har jag många ideer och tänkte berätta också att vi kommer att ha en till zumba marathon i Norrbotten visst är det helt fantastisk? den här gången blir det i Överkalix, just nu vet jag inte hur många instruktörer kommer vi vara men det skulle vara superbra att vi kunde vara 3 i alla fall.. ni vet kul med olika stilar!!..
Ni som följer bloggen är det väl för att ni tycker om att träna? att dansa? få mig veta det så kan jag skriva lite mer om va ni tycker..
Just nu har jag planerat en schema för er som vill gå ner i vikt..
Måndag : ta en timme promenad och drick mycket vatten .. för gud skull  SLUTA INTE ÄTA.. det är inge bra
Tisdag : kan du springa i 20 minuter ute eller på gymmet det går bra ute också, så klart glöm inte vatten
Onsdag : Ät fruk istället för bröd? eller godis? och ta en halv timme promenad
Tordag: kör nånting som du kan träna din kondition,  ZUMBA är helt bra men det går också bra med aerobic kanske? eller afro? fast jag tycker zumba är roligare.. ni kan ju kontakta mig så hjälper jag er att hitta en kurs att gå zumba..
Fredag : vatten så klart och du får vila den här dagen.
Lördag : kör zumba 1 timme och promenad en halv timme..
Söndag : vildag..
Den här schemat är jättebra till och börja med, sen kan man givetvist lägga till några situps och lite magövningar men det kan vi ta senare..
Låt mig gärna veta om det hjälper..

Nu ska jag sova imorn blir det skolan, sen aerobic och indoor walking..

vill ni veta mer om zumba marathon, bli deltagare på zumba evenemang som heter Zumba marathon överkalix på facebook.

Zumba hugs mina zumba älskare..

Kommentarer
Postat av: Åsa

vad kul med zumba marathon igen.. fast vettisjutton om ja tar mig ti överkalix :/ får se..

ja läser din blogg för att du skriver :) o för att få veta om zumba.. ;)

vi synes imorron.. krama

2011-01-20 @ 08:57:52
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0