2011 Dags för zumba

Heeeej mina läsare..
aa det var ett tag sen jag skrev här, men efter att har träffat doktorn så fick jag vila i några dagar, jag har lyckat vila i nästan 2 veckor, mycket va???
Nu är tillbaka med mina energi till alla zumba pass och med nya koreografier..
Idag har jag tränat klart 3 nya koreografier ni kommer att älska dem .. jag lovar!!
Schemat ser ut ungefär så här..

Måndag         tisdag      Onsdag           Torsdag        Fredag   Lördag   Söndag
Helex 19,30  "vildag "   Älsvbyn 16,30   Tuna 19,00   Vildag    Vildag   ÖVerkalix eller bergnäsgården
Vittjärv 18,30

Har inte satt nån datum när vi ska börja men ska kolla upp det och hör av mig nästa vecka..Jag skulle tro att det blir mer pass måste bara se om jag hinner..

Men men mina zumba älskare, som ni märkte så är jag redo för att börja igen med mycket gladje , PASSION and just shake it shake it.. Love u all

Nu ska jag redigera lite klippet som vi gjorde från förra zumba- Fest..

Gonatt ^^
Zumba hugs..



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Härligt!! Jo vi är många som är nyfikna på filmen nu, så vi väntar att få se den;)

Ha de bra!!!!

2011-01-07 @ 18:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0