I'm Back!!

Hallå där  mina kära läsare, allt bra?
Föööörlåt mej men har varit så upptagen med zumba:n och hade inte haft tid att berätta om hur det känns efter varje pass...
till å börja med vill jag berätta för er att jag är jättetrött det går inte å beskriva hur trött jag är alltså, i lördags hade vi zumba marathon i Ökx , super kul var det och jag hade pass idag också har skolan imorn och pass på helex..
Jag kommer att börja en zumba kurs på Örnäskola så är du intresserad? kontakta mig eller kom på prova på zumba den 24/02 skriver mer information om tiden sen..
Men nu ska jag ta och vila lite ha det så bra hörrrni..
Zumba love..
Det gick inte och sätta videon men kolla på http://www.youtube.com/watch?v=67E1kQyCifI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0